Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Prelivanje prostakluka u Danasu

Komentari (23) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 27 mart 2012 12:36
bogoje
hvala za odgovor Danasu u njihovom kolumnisti jer ipak se treba znati ko kosi a ko vodu nosi,a ko se sluzi budalastinama radi licne promocije!
mislim da biste s ovim i trebali zakjuciti diskusiju s njima i samim tim smanjiti im prostor za licnu reklamu!
Preporuke:
104
3
2 utorak, 27 mart 2012 13:20
Biljana Nikolić
Profesore, izdržite u borbi da pristojnost, moral i prave vrednosti zauzmu prvo mesto u svim sferama javnog života.
Preporuke:
95
3
3 utorak, 27 mart 2012 14:20
Srbislav
Dok Vas i NSPM budu napadali Basare, Pakovići i ini, na dobrom ste putu. Ne daj Bože da Vas hvale. A oni nam svakako trebaju, kao lakmus papir. Ako smo ikada u nedoumici zbog bilo čega, treba čuti njihov stav i samo kontra.
Preporuke:
86
2
4 utorak, 27 mart 2012 15:28
Simić Manojlo
Ma ne treba biti pristojan na izlive njihovog
prostakluka i najcrnjeg primitivizma.
Znamo ga još iz "Politike".
Ne može da prikrije svoje srboždersko ceptanje.
Preporuke:
70
1
5 utorak, 27 mart 2012 19:44
splin prostote mora da se kazni
moram da priznam da mi'okretanje drugog obraza'u ovom tekstu gospodina antonića-nije drago,možda,ipak,da ste bili,a možete,intelektualno suroviji,okretniji, prema profiterima ideologije-bilo koje.u pravu ste zbog te odmerenosti jer ste odgovoran čovek ali,valjda vam je jasno da smo svi mi,sada i već previše dugo od života-prepušteni tom splinu prostote i da se nalazimo pred puškama neodgovornih,razgoropađenih,primitivnih,nedostojanstvenih koji nad nama vežbaju svoje skorijevićevstvo i snobizam,nedostatak mere i otmenosti i oholost rasizma koji bi nama da prepišu.zato...ne znam šta sa njima.puštaju nam krv,i to nije stilska figura,već nas mrcvare profesionalno,ekonomski,mentalno,psihofizički,prave nas ludima...i,pitam se,da li u sebi,možete i smete da zaboravite na nas koji nismo radikali ali smo radikalni u svojim znanjima da prepoznamo znanje od diletantizma,histeriju od kreativnosti,naručenu istinu od senzibiliteta....?
Preporuke:
47
2
6 utorak, 27 mart 2012 20:07
Neke
Koliki je tiraz tog glasila koga niko ne cita?
Preporuke:
46
1
7 utorak, 27 mart 2012 22:33
fristajlo
Pristojni ljudi, koji u ogromnoj većini čine sadašnju Danasovu publiku, svakako da neće
Dozvoljavam da jesu pristojni, u građanskom smislu- maniri u ophođenju, ustupanje mesta u prevozu trudnicama i starijima, paze kako se parkiraju, i slično; no, meni to, nekako, nije dovoljno.
Po meni, pristojni ljudi, između ostalog, ne kupuju novine koje otvoreno zastupaju interese stranih sila, koje nekritički prezentuju činjenice i žive na budžetu stranih službi, u vreme kulta profita.
No, to je samo moje shvatanje pristojnosti; sad je "demokratija", pa može i Danas da radi to što radi, a ti pristojni da ga kupuju...
Preporuke:
73
3
8 sreda, 28 mart 2012 00:19
Dejan S.
Gde je politika tu je obično i ideologija,a što se tzv.e-novina tiče njihova sva ideologija je u pljuvanju svega srpskog i normalnog za šaku dolara.
Preporuke:
39
1
9 sreda, 28 mart 2012 00:26
Cmok Toronto
Neko piše po zadatku a neko po ubeđenju.
Neko po savesti a neko je niko i to ih najviše boli.
Ona seljačka iz 19 tog veka *Kaki si ni za disi nisi*.Važi i za 21 vek.Na žalost.
Nije im lako Antoniću.
Šta ćeš...Pivo sa pogledom na viski.
Preporuke:
39
1
10 sreda, 28 mart 2012 03:09
@Fristajlo
Imate pravo, biti uštogljen i biti pristojan su različite stvari.
Preporuke:
27
2
11 sreda, 28 mart 2012 08:58
Vera Nastasovic
Poštovani gospodine Antoniću, ne čitam časopis Danas ali sam, posle objave teksta na vašem sajtu, pročitala tekstove njihovog "intelektualca u tranziciji". Pravo da vam kažem, jedva sam stigla do kraja. Na ovakve pljuvačine nema šta da se odgovori, samo se čovek zapita odakle im ta količina otrova, mržnje, besa, i ne znam sve kojim odvratnih osećanja! Nemojte molim vas da polemišete sa takvima pošto im time dajete na značaju koji oni u stvari nemaju. Volela bih da nam objasnite šta znači termin "intelektualac u tranziciji". Hvala i srdačan pozdrav.
Preporuke:
30
1
12 sreda, 28 mart 2012 09:39
Leskovčanin
"Pri tome, želim još jednom da naglasim da nisam tvrdio da E-novine JESU endehazijska propaganda, ili da Svet plus info JESTE radikalska televizija, nego samo da podsećaju."

U čemu je razlika? Razlike nema jer je propaganda bitna onoliko koliko zastupa određene stavove. Da li iza nje stoji neka organizacija ili ne, drugo je pitanje.

Nastavite, Antoniću. Već ste odškrinuli vrata istorije, a oni o kojima govorite deo su njene mračne strane.
Preporuke:
27
1
13 sreda, 28 mart 2012 09:56
Beli Orao
Kada karavan NSPM-a prođe pored Danas-a
oko njega će ostati samo mrak.
Preporuke:
23
3
14 sreda, 28 mart 2012 09:59
srđan conić
Danas da li je to neki dnevni list. Ko to još čita. Zašto uopšte ulaziti u polemiku i na taj način davati na značaju propagadnom pamfletu. To oni i hoće. Vređaju traže reakciju i na kraju se smeju i slade. Profesore ne prljajte se. Ne dajte im povod. Ne odgovarajte na uvrede. Ne igrajte u predstavi koju kao što i sami znate kreiraju stranci. Najbolji odgovor na njihov prostakluk je da ih ignorišete. Kao decu koja vas psuju ili gađaju kamenjem. Za takvo ponašanje odgovorni su njihovi roditelji na zapadu jer oni hoće da od politike naprave estradu.
Preporuke:
29
1
15 sreda, 28 mart 2012 10:22
Ala
Kulturno kao i uvek,bravo Antonicu. Nemojte ni da se salite da stavljate Panovicevu sliku-dosta nam je provincijalnog horora i kvazi demokratije. Nema razlike izmedju:Pink TV,Blica,Politike,Vremena,E-novina. Kakvi urednici,takve novine.
Preporuke:
25
2
16 sreda, 28 mart 2012 15:16
seljak bezemljaš
Možda sam našao odakle je stigao pelcer.Evo šta je napisao MARK TVEN..."BANDA NEZNALICA,SAMOZADOVOLjNIH GLUPAKA KOJI NISU USPELI U ŠNAJDERAJU ILI ŠUSTERAJU I KOJI SU SE NA PUTU U STARAČKI DOM ZADRŽALI U NOVINARSTVU" Citat je iz "UZALUDNE MUDROSTI".
Preporuke:
28
1
17 sreda, 28 mart 2012 20:32
XXX
@Beli Orao

Nije valjda prijatelju da bi društvo po tvom ukusu tako izgledalo? Kad ti nešto ne odgovara, ti pokupiš ekipu, prođeš i tu ostane samo mrak!? Treba li da ti kažem na šta podseća takav metod rada!?
Preporuke:
2
10
18 sreda, 28 mart 2012 21:01
Slobodan
Mora se odgovoriti, g.Antonić je morao da odgovori kao što se detetu odgovori na bacakanje po podu ...
Preporuke:
5
1
19 četvrtak, 29 mart 2012 09:03
Beli Orao
""hhh. Đe me nađe. Naravno da ne razumeš. Kravan NSPM-a je stvarni karavan koji putuje i prenosi istinu gde god prođe ili dođe. U tom karavanu se sklapaju prijateljstva, drugarstva, ljubavi. Karavan putuje, a ovi što laju ostaju u mraku. Nadam se da sam sada bio jasan. Znači nema nasilja, psovanja(mada nisam operisan i od toga-šta više Vukov jezik mi nije nepoznat), uštogljenosto i tome sl. Dakle, ti ustvari imaš čast da budeš pored karavana NSPM-a. Čak je i Alkar i karavanu. Za njega sam rekao da nam dođe nešto kao folklor...
Preporuke:
7
2
20 petak, 30 mart 2012 12:56
XXX
@Beli Orao

Hajde, ako ti tako kažeš, mada meni nešto taj tvoj "mrak" baš i ne uliva sigurnost i veru u budućnost!
Preporuke:
1
0
21 nedelja, 01 april 2012 01:42
Ljiljana
G-din Paković je u pravu! Nemojte se kriti iza pitanja čitaocima čini li im se nešto ili ne čini, već svoj utisak iznesite u prvom licu!
Preporuke:
0
5
22 ponedeljak, 02 april 2012 21:44
RaisingCain
@Ljiljana
Stovana gdjo Ljiljana, zar vam se ne cini da bi odgovor Pakovicu trebao da bude u prvom licu? Siguran sam da mnogi komentatori ovde ne bi imali problem da se Pakovicu obrate hmm u prvom licu, sve onako sa proznim zamahom ali necemo...upravo tu se kriju civilizacijse razlike izmedju jednih i drugih a ako zelite reflektuje i lepo kucno vaspitanje.
G. Antonic nije ni trebalo da udostoji komentarom ove "drustveno politicke radnike" iz angazovanih novina jer oni stvarnih ideja ili misli sa integritetom i nemaju - zive za repliku.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 05 april 2012 00:18
Surla
Nisam ni znao za te e-novine dok nisam pročitao Antonićev osvrt na pisanje tog Pakovića bivšeg direktora Biblioteke.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner